آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ سکه ماه از مرجان


لینک دانلود در ادامه مطلب  


دانلود کنید با کیفیت 320


چشماتو واکن ، که سحر – تو چشم تو ، بیدار بشه

صدا بزن اسممو تا – زمستونم بهار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه – یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش – دلم هزار هزار بشه

اونکه میون من و تو – خط جدایی کشیده

سر به ستاره می زنم – سکه ی ماهو می شکنم

یه روز اگه ،دستای من – با دستای تو یار بشه

نذار که خونه دلم – دوباره تنگ و تار بشه

عاشق بشیم – دعا کنیم که شاید از دولت عشق

یه روز بیاد که روزگار – دوباره روزگار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه – یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش – دلم هزار هزار بشه

دل میگه نفرینش کنم – به دردمون دچار بشه

سر به ستاره می زنم – سکه ی ماهو می شکنم

یه روز اگه ،دستای من – با دستای تو یار بشه

با من بمون، با من بمون – نذار که تنها بمونم

نذار که خونه دلم – دوباره تنگ و تار بشه

عاشق بشیم – دعا کنیم که شاید از دولت عشق 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد