آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ روزی که از تو جدا شم از افسر شهیدی


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


روزی که از تو جداشم روز مرگ خنده هامه

روز تنهایی دستام فصل سرد گریه هامهتوی اون کوچه غمگین

جای پاهای تو مونده

هنوزم اون بید مجنون

عکس قلبت رو پوشونده

بعد تو گریه رفیقم

غم تو داده فریبم

حالا من تنها و خسته

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم


تو با خوشحالی و امید

منو تنهایی و حسرت

تو تو باغ پر از گل

من یکی ای تو شهر غربت

روح من همسفر غم

توی شهر غصه پوسید

قلب من همراه قلبت

پاکو غمگنانه کوچید 


بعد تو گریه رفیقم

غم تو داده فریبم

حالا من تنها و خسته

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم


روزی که از تو جداشم

روز مرگ خنده هامه

روز تنهایی دستام

فصل سرد گریه هامه

توی اون کوچه غمگین

جای پاهای تو مونده

هنوزم اون بید مجنون

عکس قلبت رو پوشونده

بعد تو گریه رفیقم

غم تو داده فریبم

حالا من تنها و خسته

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم


روزی که از تو جداشم

روز مرگ خنده هامه

روز تنهایی دستام

فصل سرد گریه هامه

توی اون کوچه غمگین

جای پاهای تو مونده

هنوزم اون بید مجنون

عکس قلبت رو پوشونده

بعد تو گریه رفیقم

غم تو داده فریبم

حالا من تنها و خسته

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم

توی این شهر غریبم


تو با خوشحالی و امید

منو تنهایی و حسرت

تو تو باغ پر از گل

من یکی ای تو شهر غربت

روح من همسفر غم

توی شهر غصه پوسید

قلب من همراه قلبت

پاکو غمگنانه کوچید


بعد تو گریه رفیقم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد