آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ تا میگی سلام فقط با یک کلام از نوش آفرین


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


وقتی صدای پاهات میپیچه تو کوچمون طپشهای قلب من سرمیزنه به آسمون

میخوام آروم بمونم چه کنم نمیتونم با چه شوقی خودمو دم در میرسونم

این دل عاشق پیشه یه دم آروم نمیشه وای وای وای چی بگم این دل توی آتیشه

تا که این در وا میشه صورتت پیدا میشه دل من پر میزنه از سینه رها میشه

تا میگی سلام فقط با یک کلام

دیوونه میشم جز تو نمیبینه چشام

میلرزه صدام تنگه نفسام

از تموم این دنیا فقط تو رو میخوام

داره میسوزه تنم گر گرفته پیرهنم التهابه عشقه این تو میگرده دیدنم

میخوام آروم بمونم چه کنم نمیتونم با چه شوقی خودمو دم در میرسونم

این دل عاشق پیشه یه دم آروم نمیشه وای وای وای چی بگم این دل توی آتیشه

تا که این در وا میشه صورتت پیدا میشه دل من پر میزنه از سینه رها میشه

تا میگی سلام فقط با یک کلام

دیوونه میشم جزتو نمیبینه چشام

میلرزه صدام تنگه نفسام

از تموم این دنیا فقط تو رو میخوام

شب و روز هر دم من تشنه به دیداره توام دست من نیست چه کنم آخه گرفتار توام

هیچ کسی نمیدونه تو قلب من چی میگذره با تو بودن واسه من از همه چیز قشنگتره

تا میگی سلام فقط با یک کلام

دیوونه میشم جزتو نمیبینه چشام

میلرزه صدام تنگه نفسام

از تموم این دنیا فقط تو رو میخوام 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد