آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ عشق من گریه نکن از جمال وفایی


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


نه بهار و نه تابستون ، نه دیگه فصل خزون


نه بهار و نه تابستون ، نه دیگه فصل خزون


برامون فرقی نداره ، نداریم یه همزبون ، نداریم یه همزبون


نه بهار و نه تابستون ، نه دیگه فصل خزون


نه بهار و نه تابستون ، نه دیگه فصل خزون


برامون فرقی نداره ، نداریم یه همزبون ، نداریم یه همزبون


عشق من گریه نکن ، گریه ی تو آتیش به جونم می زنه


عشق من گریه نکن ، گریه ی تو آتیش به جونم می زنه


می دونی هر چی غمه همیشه قسمت منه ، همیشه قسمت منه


زندگی من و تو مثل سرابه ، نقش ما ، نقش غم و نقش عذابه


برج خوشبختی ما دیگه خرابه ، رنج و درد من و تو ، چه بی حسابه


چه بی حسابه ، چه بی حسابه


عشق من گریه نکن ، دنیا که آخر نمی شه


واسمون بد اومده ، از این که بدتر نمی شه


عشق من گریه نکن ، دنیا که آخر نمی شه


واسمون بد اومده ، از این که بدتر نمی شه


می دونم ی گریه تو ، گریه ی بی بهونه نیست


دل حساس تو بازیچه ی این زمونه نیست


زمونه نیست ، زمونه نیست


زندگی من و تو مثل سرابه ، نقش ما ، نقش غم و نقش عذابه


برج خوشبختی ما دیگه خرابه ، رنج و درد من و تو ، چه بی حسابه


مطلب پیشنهادی  دانلود آهنگ جمال وفائی بنام چلچراغ من شو


عشق من گریه نکن ، دنیا که آخر نمی شه


واسمون بد اومده ، از این که بدتر نمی شه


عشق من گریه نکن ، دنیا که آخر نمی شه


واسمون بد اومده ، از این که بدتر نمی شه


می دونم گریه ی تو ، گریه ی بی بهونه نیست


دل حساس تو بازیچه ی این زمونه نیست


زمونه نیست ، زمونه نیست


نه بهار و نه تابستون ، نه دیگه فصل خزون


نه بهار و نه تابستون ، نه دیگه فصل خزون


برامون فرقی نداره ، نداریم یه همزبون ، نداریم یه همزبون


نداریم یه همزبون ، نداریم یه همزبون


نداریم یه همزبون ، نداریم یه همزبون


نداریم یه همزبون ، نداریم یه همزبون


نداریم یه همزبون ، نداریم یه همزبون 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد