آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ آریا اون با چشمای سیاه از سوزان روشن


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


این روزا عقد دو عاشق دیگه رنگی نداره

مثل یه عشق دو ماهی دیگه معنی نداره

دو پرنده دوتا عاشق دوتا دلداده بودیم

من و تو یه هم زبونه پاک و دل ساده بودیم

آریا آریا من شکستم بی صدا

تو رو سوگند به خدا نشو از من تو جدا

آریا آریا اون با چشمای سیاه

با هزار رنگ و ریا بازی کرده با عشق ما

میدونی که من هنوز دوست دارم

آریا حرفاشو باور ندارم

نریم اونجایی که شهر آدماست

صدای تو آسمون جای خداست

بریم اونجایی که شهر عاشقاست

خداشون خدای اون ستاره هاست


آریا آریا من شکستم بی صدا

تو رو سوگند به خدا نشو از من تو جدا

آریا آریا اون با چشمای سیاه

با هزار رنگ و ریا بازی کرده با عشق ما

این روزا عقد دو عاشق دیگه رنگی نداره

مثل یه عشق دو ماهی دیگه معنی نداره

دو پرنده دوتا عاشق دوتا دلداده بودی

من و تو یه هم زبونه پاک و دل ساده بودیم

آریا آریا من شکستم بی صدا

تو رو سوگند به خدا نشو از من تو جدا

آریا آریا اون با چشمای سیاه

با هزار رنگ و ریا بازی کرده با عشق ما

آریا آریا من شکستم بی صدا

تو رو سوگند به خدا نشو از من تو جدا

آریا آریا اون با چشمای سیاه

با هزار رنگ و ریا بازی کردش با عشق ما 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد