آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ به من نگاه کن واسه یه لحظه از مهستی


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


به من نگاه کن واسه یه لحظه

نگات به صد تا آسمون میارزه

من از خدامه که بکشم نازتو

تا بشنوم یه لحظه آوازتو

من از خدامه پیش تو بمونم

جواب حرفاتو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شهر امن شونت

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسی و ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چه جوری

من از خدامه که یه روز دعامون

بره تو آسمون پیش خدامون

به عشق اونکه بعد اون همه درد

خدا یه بار نگاهیم به ما کرد

به من نگاه کن واسه یه لحظه

نگات به صد تا آسمون میارزه

من از خدامه بکشم نازتو

تا بشنوم یه لحظه آوازتو

من از خدامه پیش تو بمونم

جواب حرفاتو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شهر امن شونت

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسی و ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چه جوری

من از خدامه که یه روز دعامون

بره تو آسمون پیش خدامون

به عشق اونکه بعد اون همه درد

خدا یه بار نگاهیم به ما کرد 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد