آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ پس چرا ؟ پس چرا عاشق نباشم ؟ از گلپا


لینک دانلود در ادامه مطلب 

دانلود کنید با کیفیت 320


من که می دانم شبی ، عمرم به پایان می رسد

نوبت خاموشیِ من ، سهل و آسان می رسد

من که می دانم که تا ، سرگرم بزم هستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد

پس چرا ، پس چرا عاشق نباشم ، پس چرا عاشق نباشم

من که می دانم به دنیا اعتباری نیست نیست

بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست

من که میدانم اجل ، ناخوانده و بی دادگر

سرزده می اید و راه فراری نیست نیست

پس چرا ؟ پس چرا عاشق نباشم ؟ پس چرا عاشق نباشم؟

من که می دانم شبی ، عمرم به پایان می رسد

نوبت نوبتِ خاموشیِ من ، سهل و آسان می رسد

پس چرا ؟ پس چرا عاشق نباشم ؟ پس چرا عاشق نباشم؟

پس چرا ؟ پس چرا عاشق نباشم ؟ پس چرا عاشق نباشم؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد