آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ گلدی بابا از جمشید نجفی


لینک دانلود در ادامه مطلب 


نازلی قیزیم جیران بالام
آچ قاپینی گلدی بابا
آچ قاپینی گلدی بابا، گلدی بابا
قوللارووی سال بوینوما
یورقون جانیم سنه فدا
آچ قاپینی گلدی بابا گلدی بابا اویمین ایشیقی چیراغی سن‌سن
قلبیمین یاپراغی بوداغی سن‌سن
سن اولماسان دونیانی من نینیرم
گونلومون اومیدی دایاغی سن‌سن
سن‌سن سن‌سن دنیام
سن‌سن عمروم رویام آتا آنا اوشاقلارا پناهدی
الاه اوزی هامیا تکیه‌گاهدی
اوشاق بیر غنچه‌دیر آنا باغبان
آتا بیر زحمت‌کش مهربان انسان

ترجمه فارسی

دختر نازنین و فرزند همچو آهویم
در را باز کن پدر آمد
در را باز کن پدر آمد، پدر آمد
دستانت را به گردنم بینداز
جان خسته‌ام فدای تو
در را باز کن پدر آمد، پدر آمد روشنایی و چراغ خانه‌ام تویی
برگ و شاخه قلب من تویی
تو نباشی دنیا را من می‌خواهم چکار؟
امید و تکیه‌گاه دلم تویی
دنیای من تویی تویی
عمر و رویای من تویی پدر و مادر پناه فرزندان هستند
خداوند خودش تکیه‌گاه همه است
فرزند یک غنچه است، مادر باغبان
پدر یک انسان مهربان زحمتکش 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد