آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ عشق فریب دو نگاه از فرشته


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


عشق فریب دو نگاه نمی دونم

یا اینکه حدیث یه گناه نمی دونم نمی دونم


عشق تمنای دو قلب نمی دونم

یا اینکه رفیق نیمه راه نمی دونم نمی دونم


ای عشق عزیز هر چه هستی من بنده درگاه تو هستم

تا یک قدمی به مرگ مانده ای عشق هوا خواه تو هستم


عشق سؤال بی جوابه

تأثیر پیاله شرابه


در سینه نشوندنشه ثوابه

یا اینکه حبابه روی آبه

نمی دونم نمی دونم


عشق سؤال بی جوابه

تأثیر پیاله شرابه


در سینه نشوندنشه ثوابه

یا اینکه حبابه روی آبه

نمی دونم نمی دونم


عشق فریب دو نگاه نمی دونم

یا اینکه حدیث یه گناه نمی دونم نمی دونم


عشق تمنای دو قلب نمی دونم

یا اینکه رفیق نیمه راه نمی دونم نمی دونم


من عشق رو پیشونی بر خاک بجویم

بر چهره عاشقان غمناک بجویم


بر چشم به اشک آمده مست خرابات

یا پیش فقیه مست و دلپاک بجویم


ای عشق عزیز هر جه هستی من بنده درگاه تو هستم

تا یک قدمی به مرگ مانده ای عشق هوا خواه تو هستم


عشق فریب دو نگاه نمی دونم

یا اینکه حدیث یه گناه نمی دونم نمی دونم


عشق تمنای دو قلب نمی دونم

یا اینکه رفیق نیمه راه نمی دونم نمی دونم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد