آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ صدایم کن صدای تو ترانست از فرامز اصلانی




صدایم کن صدایم کن صدای تو ترانه ست

نفسهای تودرگوشم کلامی عاشقانه ست

اگر ازبودن وماندن بدون عشق دلگیرم

صدایم کن به آوازی که من بی عشق می میرم

اگر خوابم اگربیدار اگرمستم اگرهشیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار

کویرم من اگر گلزار اگرهیچم اگربسیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار

صدایم کن صدایم کن صدای تو ترانه ست

نفسهای تودرگوشم کلامی عاشقانه ست

اگر ازبودن وماندن بدون عشق دلگیرم

صدایم کن به آوازی که من بی عشق می میرم

اگر خوابم اگربیدار اگرمستم اگرهشیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار

کویرم من اگر گلزار اگرهیچم اگربسیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار

♫♫♫♫

صدایم کن صدایم کن صدای تو ترانه ست

نفسهای تودرگوشم کلامی عاشقانه ست

اگر ازبودن وماندن بدون عشق دلگیرم

صدایم کن به آوازی که من بی عشق می میرم

اگر خوابم اگربیدار اگرمستم اگرهشیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار

کویرم من اگر گلزار اگرهیچم اگربسیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار

صدایم کن صدایم کن صدای تو ترانه ست

نفسهای تودرگوشم کلامی عاشقانه ست

اگر ازبودن وماندن بدون عشق دلگیرم

صدایم کن به آوازی که من بی عشق می میرم

اگر خوابم اگربیدار اگرمستم اگرهشیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار

کویرم من اگر گلزار اگرهیچم اگربسیار

صدایم کن درآغوشت نگاهم دار 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد