آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ رودخونه ها از رامش


لینک دانلود در ادامه مطلب


دانلود کنید با کیفیت 320


رودخونه ها رودخونه ها منم میخوام راهی بشم


برم به دریا برسم ماهی بشم ماهی بشم


دلم میخواد اونجا برم که همه دنیا آب باشه


تا نرسه دستی به من


دلم میخواد دور و ورم هزارتا گرداب باشه


هزارتا گرداب باشه


رودخونه ها رودخونه ها منم میخوام راهی بشم


برم به دریا برسم ماهی بشم ماهی بشم


من دیگه سرنوشتمو به دست فردا نمیدم


لحظه به لحظه دلمو به آرزوها نمی دم


میخوام غبار تنمو پاک کنم پاک کنم


خاطره های خاکیمو پاک کنم پاک کنم


قصه ی دل کندنمو موجای دریا میدونن


موجای دریا میدونن


شکستن بغض منو فقط حبابا میدونن


فقط حبابا می دونن


رودخونه ها رودخونه ها منم میخوام راهی بشم


برم به دریا برسم ماهی بشم ماهی بشم


رودخونه ها رودخونه ها منم میخوام راهی بشم


برم به دریا برسم ماهی بشم ماهی بشم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد