آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ دیوانگی از فائزه و معین


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


یا رب مرا یاری بده تا خوب ازارش کنم

هجرش دهم زجرش دهم خوارش کنم زارش کنم

از بوسه های اتشین وز خنده های دلنشین

صد شعله در جانش زنم صد فتنه در کارش کنم

در پیش چشمش ساغری گیرم زدست دیگری

از رشک ازارش دهم وز غصه بیمارش کنم

یا رب مرا یاری بده تا خوب ازارش کنم


هر شامگه در خانه ای چابک تر از پروانه ای

رقصم بر بیگانه ای وز خویش بیزارش کنم

گیسوی خود افشان کنم چشمان خود گریان کنم

با گونه گون سوگندها بار دگر یارش کنم

چون یار شد بار دگر کوشم به ازار دگر

تا این دل دیوانه را راضی ز ازارش کنم

یا رب مرا یاری بده تا خوب ازارش کنم

هجرش دهم زجرش دهم خوارش کنم زارش کنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد