آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ آی دختر گل فروش از گیتا و جمشید نجفی




آی دختر گل فروش گل ارزون نفروش
حیفه گل حروم بشه قیمت جون بفروش

آهای آهای گل دارم یه سبد سمبل دارم
گل باغ دلمه عطر آبو گلمه
گلامو ارزون میدم به باغبون نمی گم
گلامو ارزون میدم به باغبون نمی گم
دلمو ارزون میدم
دلم ارزون میدم!

آی دختر گل فروش گل ارزون نفروش
من خودم باغبونم قدر گل رو می دونم
بیا تو با من بجوش گلو ارزون نفروش

قیمت دل بفروش
قیمت دل بفروش

من از کجا بدونم تو باغبونی
یه آشنای خوبو یه همزبونی

از پینه های دستم باید بدونی
یا از نگاه مستم باید بخونی

شناختی؟

آره والا

حرفاتو

بگو یالا

هرچی گله به پای تو میریزم
تو گلی من باغبونت عزیزم

هرچی گله به پای تو میریزم

تو گلی من باغبونت عزیزم 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد