آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

آهنگ ها و فیلم های ماندگار ایرانی

آهنگ های زیر خاکی و قدیمی

دانلود آهنگ خدا چرا عاشق شدم من از محمود وصفی


لینک دانلود در ادامه مطلب 


دانلود کنید با کیفیت 320


دیگه از دست این دل یه شب آروم ندارم 

وای چرا تو این زمونه 

شدم قربونی عشق 

اسیر روزگارم 


روزا چشمای نازش میشینه تو کتابم 

شبا وقتی می خوابم میبینمش تو خوابم 

براش نامه نوشتم قشنگ و عاشقونه 

نوشتم با دو چشماش منو کرده (( دیوونه ))


خدا چرا عاشق شدم من ... 


رو پله های سنگی می شینم مات و بیدار 

چشام رو دور ابرها سرم رو سنگ دیوار 

براش آواز می خونه لبای سردو بستم 

میاد خورشید بازم من هنوز اینجا نشستم 


خدا چرا عاشق شدم من 

دیگه از دست این دل 

یه شب آروم ندارم 

وای چرا تو این زمونه 

شدم قربونی عشق 

اسیر روزگارم 


خدا چرا عاشق شدم من ... ؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد